Betaling
Amager Center Blomst/Planteshopping.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Du kan ligeledes betale med Paypal eller Bankoverførsel.
Varerne afsendes når betaling er modtaget.
Amager Center Blomst/Planteshopping.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer
Alle priser er inklusiv moms.
Priserne er dagspriser. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til Planteshopping@gmail.com.
Levering:
Levering sker indenfor 1-3 DAGE:
Varer leveret på Amager kr. 50,00
Varer leveret til København kr. 100,00
Varer leveret til Sjælland kr. 150,00
Varer leveret til Fyn – Jylland kr. 200,00
Varer under 20 kg leveres til døren.
Varer over 20 kg leveres til kantsten.
Vi benytter Postnord – GLS og Danske Fragtmænd.
Login:
Det er ikke nødvendigt at logge ind for at gennemføre en handel.
Reklamation:
Der gives 2 års reklamationsret. Bemærk at reklamationsretten kan være afgrænset efter varens naturlige holdbarhed. Derfor varierer reklamationsretten efter beskaffenheden af varerne.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Når du køber Buketter og Planter hos planteshopping.dk garanterer vi, at det er friske og sunde blomster og planter, du modtager. Skulle du modtage blomster og planter, hvor emballagen er brudt undervejs i transporten, eller blomsterne og planterne har andre synlige skader, anbefaler vi at du straks reagerer.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Amager Center Blomst – Reberbanegade 3 – 2300 Kbh. S.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på planteshopping@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Refusion:
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk
Fortrolighedspolitik:
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.